torsdag 28 oktober 2010

Last cristmas


Förra julen fick jag Band of Brothers-boxen. Detta år har jag önskat mig The Pacific-boxen. En slags uppföljare till Band of B, fast handlingarna har inget samband alls. Vet inte vad det är med mig och filmer/serier/böcker om andra världskriget. Jag älskar dem! Och snart kommer den underbara julen, om bara oktober vill ta slut snart!!! Oktober måste vara den längsta månaden på året. Det känns som det iallafall. Den fjärde november drar jag till Stockholm, ÄNTLIGEN säger jag bara. Har längtat efter staden och min syster så mycket. Och för att inte riskera några förseningar så åker jag buss istället för tåg. Känns som att SJ kan förstöra för mig annars.

Nu ska jag fortsätta att titta på Band of Brothers, tror det är femta gången jag ser det nu. But i love it!

Inga kommentarer: