tisdag 1 mars 2011

Dag 1 - Om mig

Okej, jag immiterar Nathalie här och börjar med lite inside info om mig. Det var ju trots allt hon som gav mig idén. (vilket jag glömde nämna i förra inlägget)

Det fullständiga namnet är Lina Maria Josefin Hedberg, född den 23:e maj 1993. Har bott i Nordmaling hela mitt liv och har gått i tre olika skolor. Förskolan till tvåan gick jag på Tuvan, trean till sexan på Kyrkovallen och sjuan till nian på Artedi. Artedi var nog de roligaste åren. Underbar klass och vi fördrev åren på ett så sjukt härligt sätt.

Egentligen har jag väl bara ett intresse och det är fotboll. Såklart umgås jag med vänner också, men fotbollen har tagit över lite på den senaste tiden. Men det gör faktiskt inte så mycket. Däremot så finns det ett litet intresse för dans. Gick Dancehall tillsammans med Sofie en termin, men sen har det inte blivit av nå mer. Vi har pratat om det men mycket prat och lite verkstad som man brukar säga.

Okej, alltså jag har verkligen försökt att skriva men jag kommer inte på något. Har suttit i snart två tommar. Kanske blir mer intressant imorgon. (haha you wish)

Inga kommentarer: