tisdag 11 oktober 2011

It's the terror to know what this world is about

Det är jobbigt att gå runt och irritera sig och bli arg över hur folk beter sig, så jag brukar försöka att undvika det. Men idag gick det verkligen inte så jag har bestämt mig för att göra en lista över saker jag ogillar av någon anledning. Kände att jag behöver det.


Saker jag irriterar mig på

-Folk som uttrycker sin ilska mot andra personer och "trender" på facebook. (Vi behöver inte veta allt du tycker och allt du hatar)

-Människor som pratar högt/gör konstiga ljud/härmar figurer från Star Wars etc på bussen när man ligger och sover. (det ÄR inte svårt att förstå när man ska prata tyst)

-Människor som berättar rasistiska skämt. (speciellt när det finns folk med annan hudfärg i närheten)

-Människor som tror att man inte förstår att de pratar om en när man står två meter ifrån. (it's kind of obvious om du viskar direkt till din vän när du ser personen i fråga)

-Folk som påstås hata artister/grupper när de hört endast några få låtar av väldigt många.

Today I'm a hater!! Trots att jag egentligen är den som hatar haters.

1 kommentar:

mr T sa...

tror tyvärr jag också är en hater...