onsdag 26 maj 2010

Experience is a brutal teacher, but you learn


Jag ba hej, jag glömde bort min blogg i typ ett år. Så kanske ska berätta lite om vad som hänt på sista tiden.

Okej, vart ska jag börja? Jo, jag har ju fyllt år och den födelsedagen var riktigt bra! Fick pengar, presentkort på Carlings och Gina, parfym och lite kläder (bl.a. NY-tröjan) och ett halsband. Sen fick jag lite annat smått och gott. Plus att vi vann vår fotbollsmatch med hela 6-0. Dock så kände jag att jag inte var till någon nytta, haha. Offside 24/7 typ, eller ja. Inte alltid men motståndarna skrek offside så fort man sprang förbi deras backar och de fick domaren med sig varje gång.(nästan) Och i och med att de trodde att de hade kontroll på henne så fick vi ett mål extra eftersom det skrek på henne istället för att försvara. Så de blev rätt så ägda ändå, haha.

Jaja åter till återberättandet. Det är ju ,som alla vet, snart SOMMARLOV! Och jag är peppad som fan. Ska bli skönt att få vara fri från all skolarbete och bara få njuta varje dag. Sen verkar det inte som att jag får något sommarjobb, vad jag vet än så länge, så det lär ju bli en slapp sommar. Hoppas det blir mycket sol också så jag kan fixa en riktigt bra bränna också.

Men usch nu fick jag jätteont i huvudet. Nu ska jag ta och sova. Klockan är bara 21.02, men det kan vara skönt att sova länge någon dag. Godnatt!!

Inga kommentarer: