tisdag 4 maj 2010

A thousand miles

Godkväll. Tisdagar är som jag kanske har nämnt förut den drygaste skoldagen i veckan. Men jag tycker inte att den var så dryg idag fakiskt. Vi hade nationella i engelska, både hör och läs. Det gick väl bra antar jag. Jag skulle tro att det blir godkänt ialla fall. Kanske till och med VG. Beror på hur de bedömmer såklart. Om det går efter stavning, eller kanske avancerade svar eller om de helt enkelt bara är ute efter det rätta svaret. Jaja, skit i det. Jag tror jag klarar mig ändå.

Förresten så är det mindre än 20 dagar till min födelsedag kom jga på idag. Jag är ändå lite taggad, fast jag vet inte riktigt vad jag ska önska mig. Eller än så länge har jag önskat mig en parfym, en bok, en t-shirt och en seriebox. Okej, det kanske inte var så lite som jag trodde, haha. Kanske en tygväska eller skor? Usch, jag är så dålig på att önska mig saker. Jag brukar typ komma på saker efter min födelsedag.

Nu ska jag lägga mig och titta på Vänner. Jag är ju lix ledig imorgon, eller vi har inga lektioner. Sen slutar jag tolv på torsdag också, YES!
Godnatt.

2 kommentarer:

Kråkan sa...

duger inte tygväskan du fick av mig eller? :P

Lina sa...

Men hallå, jo! Använder den dagligen, men det kan ju vara roligt att ha fler än en?