onsdag 16 juni 2010

Kom igen Lena! (Lina)

Idag så opererade jag bort mina halsmandlar, eller typ förminskade dem. Något liknande. Iallafall så gick det huuur bra som helst. Sen vart jag aldrig ett dugg nervös heller. Jag tror faktiskt det berodde på de sköna narkosläkarna jag hade, haha. Precis som Hanna sa till mig så pysslar de verkligen om en när man kommer in i operationssalen. De var så trevliga och roliga att jag glömde bort att vara nervös. Sen i väntan på att läkaren skulle skicka hem mig låg jag och min sänggranne och tittade på VM i några timmar. That made my day!


Nu ska jag snart lägga mig, men måste vänta tills klockan blir 00.00 så jag kan ta min medicin. Eftersom jag nu går på värktabletter så måste den tas regelbundet. Med bestämda timmars mellanrum. Två Panodil var sjätte timme och en Ipren var åttonde. Så klockan 06.00 ska jag ta två Panodil igen, så grymt stört jobbigt. Men vad gör man inte för att det ska bli bättre lixom? Sen nu får jag ju proppa i mig hur mycket glass jag vill, haha.

Inga kommentarer: