söndag 20 juni 2010

Oh you, laddergoat, you're so random

Jag har typ inget liv längre. Har inte varit ute på fyra dagar och sitter med datorn i knät framför Tv-apparaten. Visst, fotbollen skulle jag lix se ändå. Men fortfarande så sover jag bort mina dagar också p.g.a medicinen. De sista tabletterna ska tas klockan 02.00 sen får jag sova fram till 06.00, sen 08.00 ska jag ta en tablett också. Sen får jag sova till klockan 14.00. Och ja, då har jag sovit bort min dag i stort sätt. Då brukar jag hamna framför datorn eller VM. Men nu snart ska vi packa in oss i bilarna och åka till stugan. Pappa är ledig nästan hela veckan så vi kommer att vara där i stort sätt hela veckan. På tisdag ryktas det om att min syster kommer hem också, det är något jag absolut ser fram emot. Dessutom fyller hon år på torsdag också och Petrus på fredag så det blir lite firande.


Nu ska vi fara, ciao!

Inga kommentarer: