lördag 7 augusti 2010

words of gold


Okej, nu är det såhär: Jag har inget internet i stugan så jag hinner ALDRIG skriva ett riktigt inlägg. Men nu ska jag få fram lite snabb info om hur jag spenderar de sista veckorna av mitt sommarlov. Har jobbat hela förra veckan, sen nästan hela denna vecka. Men från och med igår så är jag ledig fram till den 13:e om det inte nu skulle blir kris förstås. Då är jag där som ett skott! Sen jobbar jag fram till den 17:e vad jag vet just nu iaf.

Denna fredagkväll började med en fotbollsmatch som vi vann och sedan avslutade jag kvällen med en fet pizza och umgicks med Thea och Albin. Alltid lika trevligt!! Nu ska jag sova eftersom jag ska upp tidigt imorgon. Har lyssnar på Oskar Linnros ett tag nu och han är ju ba för underbar!

3 kommentarer:

Thea sa...

Man vill typ bara slicka honom i ögat!!! jag har den bilden som bakgrund på datorn. HIMLA FINT! och tack för ett najs slut på kvällen, det behövdes!

Kråkan sa...

hihi ja NU vet du vem han är! Bra :)

Lina sa...

Tack själv Theo, det var roligt :)
Ja, och vilken tur att du tippsade mig Sofie!