torsdag 22 juli 2010

Off I go

Jaa, då var dagen äntligen här! Fast jag är så jävulskt trött. Följde med Albin igår när han skjutsade lite folk. Men det var de värt, Albin fick 300 spänn och jag fick inte bara ett gott skratt. Nu sitter jag och överväger att fara och köpa mat, men jag orkar inte haha! Kom hem klockan tre tror jag den var, kom i säng vid fyra, klev upp tio. Det r en härlig värld vi lever i. Jag har inte ens packat helt klart än. Så typiskt att jag ska vara så komplicerad. Egentligen, vad ska man ha med sig för en dag i tält? Sovsäck, tandborste, varma sockar, max två "kläduppsättningar"(kommer inte att gå)
Som sagt, jag är dålig på att packa!!

Nej, nu måste jag fixa så jag har allt, ska skriva en punktlista eller något liknande. Hur nu det ska gå. HEJDÅ!

Inga kommentarer: