söndag 3 januari 2010

2010

Jaha, då var det ett nytt år. Mitt nyårslöfte är: "Ta hand om mina pengar bättre!" Jag är nämligen sämst på att hantera mina pengar. Kan aldrig spara något. Allt försvinner på ett eller annat sätt.
Sen hoppas jag att detta år innehåller mindre tragedier och mer "äventyr", haha. Nej men alltså jag vill göra något riktigt roligt snart, en impulsresa eller något liknande. En sak som är säkert är att jag ska bada mer i sommar, jag badade endast EN gång på hela sommaren. Problemet var att jag jobbade när alla andra var lediga och att när ingen av oss jobbade så var vädret sämst. Så det är ett mål i alla fall.

Bästa impulsen 2009 var nog Coldplay. Onsdagen fick jag sms av min syster: Vill du fara och se Coldplay? Torsdagen: Fick besked om att jag fick köpa biljetterna. Fredagen: Tog nattbussen till stockholm. Lördagen: COLDPLAY Söndag: Buss hem igen
Den mest oplanerade resa jag gjort tror jag, haha.

Inga kommentarer: