torsdag 28 januari 2010

Tråkiga väder!


Jag hatar detta väder! Jag vill ha sommar nu direkt!! Men det finns ju inget jag kan öra åt saken tyvärr. Önskar att jag kunde trolla, då skulle jag trolla bort vintern, sen skulle jag köpa en trisslott och förtrolla den till en vinstlott. Usch, nu börjar jag drömma, haha. Nej, men jag behöver pengar, mycket pengar. Kan vi inte bara få höjt studiebidrag istället? Allt skulle bli så mycket enklare då. För det första så skulle det bli mer kläder, och för det andra så skulle jag kunna fika mycket mer. änk er vad skönt att kunna gå oc sätta sig på ett fik utan att oroa sig över att pengarna ska ta slut som man blir pank resten av månaden. Nej, ändring på det era elaka politiker. (För ag antar att det är ni som ordnar sånt)





Dessa två t-shirtar står just nu högst upp på min
lista över kläder att inhandla. Jag hittade de här
och jag blev kär direkt. det finns även andra snygga
t-shirts att köpa där. Ett tips ifrån mig är att kolla in sidan!

Inga kommentarer: