lördag 25 september 2010

Take heart


Känner att alla mina inlägg på sista tiden bara blir klagomål på livet eller vad jag gjort under dagen. Det är ju ändå inte så roligt att läsa om tycker jag. Har som inget vettigt att skriva om egentligen. Lär inte bli så vettigt det här heller.

Jag vill fara till Sockholm. Vill hälsa på Sofie och Petrus. Fast jag och Petrus brukar vara ganska bra på att missa varandra. När jag åker söderut då åker han till Norrland. Sen sist jag var där då drog han till Kina. Tror nästan hand undviker mig, haha. Nej men som sagt: Stockholm snart? JA TACK! Ska förhoppningsvis åka dit på höstlovet. Får prata med mami och papi om det.

Nu ska jag se på hockey och äta Bullens korv.


ps. Nu blev det ett tråkigt inlägg. IGEN! Men lägger in en bild på mig och Soof så det inte blir så tomt.

Inga kommentarer: