torsdag 9 september 2010

We were the kings and queens of promise

Klockan är 12.59 och jag har hål fram till 14.30. Har inte haft lektion sedan 10.50 så jag är ganska uttråkad just nu. Fast tur att jag fått den nya datorn från Midgård. Det är en liten silvrig HP som jag ÄLSKAR! Den är så lätt och SNYGG jämfört med den jag fick från Östra. Men den är fin den med. Så nu sitter jafg i caféterian på Midgård och chillar och lyssnar på musik och läser Linus Fremins blogg som förövrigt är en väldigt intressant blogg. Den killen vet precis vad han säger. Modig och stark är precis vad han är.

Iallafall så ska jag stanna i stan idag eftersom jag har match med Bjurholm halv åtta ikväll. Men Pernilla ska komma in så viska äta middag tillsammans hon, jag och Tina. Vi ska nog äta på Mia's. BLIR HUR GOTT SOM HELST! Förresten så reser mami och papi bort på lördagmorgon så då får jag och Sebastian agera föräldrar. Fast det lär ju inte bli något tvättande eller så. Eller jag vet inte, Sebbe kanske kan tvätta. Fast tror inte att det är värt risken om jag ska vara ärlig, hehe.

Inga kommentarer: