tisdag 16 februari 2010

Tävling med FOKI


Ni som följer min blogg kanske minns de snygga tröjorna jag länkade ifrån Phoenixshirt? Nu är det så att Foki har en tävling och man kan vinna två t-shirts ifrån just Pohenixshirt. Vilken sammanträffande va? I alla fall så tänkte jag vara med, för man kanske har tur och vinner! Detta är min favorit tröja i alla fall, den är ju så färgglad och snygg. Den skulle passa perfekt när jag far till Stockholm på sportlovet. Förhoppningsvis så är det inte så kallt på Söder då, så jag hoppas på att kunna gå i t-shirt. (klicka på "detta" för att komma till t-shirten)


Tänk vad perfekt om just jag skulle vinna, jag som faktiskt visat upp två tröjor som jag vill ha här i bloggen. Kan ju lova att jag skulle bli lycklig i alla fall. Men nu är det ju så att det är riktigt många som är med och tävlar, så jag ska inte ha allt för stora förhoppningar.
MEN JAG SKA INTE GE UPP ÄN! :D

Inga kommentarer: