fredag 12 februari 2010

Fredagsmys!


ÄNTLIGEN FREDAG! Jag älskar fredagar! Alltid en cheese på McDonalds sen mysbuss hem med Johanna och Sofie. Och ibland Jessica också, men inte denna fredag tyvärr, har hört rykten om att hon var hemma från skolan idag, stackaren. Fast denna fredag var lite annorlunda faktiskt, kände mig s jäkla rastlös. Visste inte vad jag skulle ta mig till. Jag kunde inte jobba alls och det var bara irriterande. Men nu är det ju helg så nu ska jag ta det lugnt och försöka tagga ner lite.

Jag har ju förresten gått och blivit sjuk, inte bra alls. Jag tror det snart gått runt i hela klassen faktiskt. Alla blir sjuk eftersom. Sen har vi haft många skador i veckan; stukade fötter, sträckningar och jag har fått tillbaka mina problem med benhinnorna igen. Så himla typiskt, jag blir så arg. MEN, det är ju som sagt helg så jag ska inte tänka på skolan något i helgen.

Ikväll är det Rockkarusellen i Nordmaling, igen. Strongheart ska spela och jag har lovat Eric att fara dit och titta. Ska dit med Sofie, Johanna och Hanna. Jesper tror jag också skulle med, så vi blir ett härligt gäng.

Inga kommentarer: