tisdag 9 februari 2010

Snart mars

Snart är det mars, i mars blir det sportlov och på sportlovet blir det STOCKHOLM! Jag taggar så sjukt mycket. Jag och min käre kompanjon Johanna har bestämt oss för att inte gå på stan. Inte mycket i alla fall. Är ju faktiskt inte så himla rik. Jag kan absolut inte spara pengar. Vet inte vad det är för fel på mig, men jag kan bara inte. Haha, jag är sämst helt enkelt. Men i alla fall... jag lyckas alltid komma in på fel spår. Det jag ville säga med detta inlägg var att jag verkligen längtar till Stockholm och det ska bli skönt att flyga istället för att åka buss eller tåg.

Vi ska fika mycket har jag bestämt. Vare sig Johanna vill eller inte!! För det är jag som vet hur man rör sig på Söder ändå så. Hon skulle bara gå vilse ändå. Så det är jag som har övertaget i Stockholm. MOHAHAHAHAA...
nej fan så dryg jag bröjar bli, lika bra jag avslutar detta nu.

Inga kommentarer: