tisdag 9 mars 2010

Café string

Idag var det riktigt härligt väder i Stokcholm. Skinande sol och plusgrader så vi kastade oss ut på Åsögatan och vandrade mot Beyond retro. Så galet rolig affär det är, men jag köpte inget för jag ska spara mina pengar nu. Johanna däremot köpte ett par roliga solglasögon.

Sen förresten så fikade vi på café string idag, och vid bordet bredvid oss fikade Cimon ifrån Paradise hotel, han och några vänner. Så tyvärr så blev det inge prat mellan oss, vågade inte avbryta deras samtal precis. Det skulle vara lite pinsamt, men jag kan i alla fall konstatera att han är lika snygg i verkligeheten, om inte snyggare.

Imorgon ska vi gå på stan for real, alltså vi ska vandra längs Götgatan och kolla in affärerna en snabbis. och sen så SMÄLLER DET! Äntligen så ska det ske, Jared min älskade nu ska vi äntligen få träffas.

1 kommentar:

Thea sa...

shit vad kul!! ha det bäst lina!:)