måndag 8 mars 2010

Södermalm

Kom nyss hem efter en promenad på Söder, väldigt mysigt var det, och eftersom jag hittade en stor mysig halsduk att ta på mig innan vi for ut så var det extra mysigt, haha. Vi hittade den finaste utsiktsplatsen på Södermalm och satte oss ner och tittade på när kryssningsfartyget Isabella lämnade hamnen. Måste säga att jag blev väldigt sugen på att boka en någon helg, det ser så mysigt ut med så mycket ljus och speciellt att fara på natten. Sjukt mysigt bara. Tror jag ska planera med min föräldrar eller mina vänner. Och förresten så gick resan hit kanon bra. Allt flöt på som det skulle förutom att jag tycker det är så sjukt jobbigt att bära på allt bagage, jag känner mig så hemskt osmidig.

När vi kommit fram till Sofie så kramades vi lite, sen for vi ner på stan och käkade Cheese och sa hej då till Wilma och Pappa. När vi kom hem myste vi ner oss i soffan och såg på New moon. Måste säga att jag blir lite arg på denna film. Fast jag taggar den tredje filmen sjukt mycket!!

Inga kommentarer: