onsdag 17 mars 2010

Spanska

Imorgon har jag spanskaprov och sitter nu och pluggar som ja gud vet vad. Försöker nöta in allt så gott det går. Huvudsaken är väl att jag gör mitt bästa, och sen om det blir ett IG så får min lärare helt enkelt acceptera att jag inte kan så mycket spanska och kankse låter mig slippa det helt.

För att uppmuntra mig själv lite så sitter jag och lyssnar på inspelningar från konserten med 30 seconds to mars. En video med bra bildkvalité och ljud hittar ni här, det är även min favoritlåt från det nya albumet. Faktiskt så tror jag att det är den bästa låten de gjort. Enligt mig i alla fall. The Kill är ju väldigt bra, och i stort sett alla från det nya albumet är kanon. Lyssna och njut vettja!

1 kommentar:

Kråkan sa...

jag vill inte va den som är den, men hallå observera din särskrivning och SLUTA UPP med den

Puss!