torsdag 11 mars 2010

We were the king and queens of promise. We were the victims of our selves.


Vad ska man säga? Den galnaste konserten jag varit på. Fast jag har ju faktiskt bara varit på denna ochColdplay. Men det var mer fart i denna och den var bara helt galen egentligen. Ett tag trodde jag att jag skulle dö på grund av allt tryck från alla håll, men jag överlevde som tur var. Tappade mobilen en gång också, fick en knuff i ryggen och den flög iväg. Men som tur var så var det en snäll tjej som kastade sig efter den och plockade upp den åt mig. Dock så försvanna locket, meeen... tur som jag har så hittade jag det efter konserten. Haha, egentligen, hur stor är chansen att det händer?

Och Jared, min älskade, var så bra. Jäklar vilket adrenalin den mannen hade. Han flög fram och tillbaka, kors och tvärs och överallt. Helt galen! Snygg var han också. Fast det visste jag ju redan. Bara för att ni ska få lida med mig lite måste jag ju berätta att jag var bara en meter ifrån att bli upplockad på scen. Hans finger gled över mig men fastnade på en tjej en meter ifrån mig isället. Kändes lite surt att man äändå var så nära, men whatever!! Jag är lycklig ändå.

Inga kommentarer: