söndag 11 april 2010

Bowchickawowow

För det första: Jag tror Håknäs är det bästa stället att ha en fest på, för det andra så ägde det sönder!! Och för det tredje så far vi till Stockholm imorgon med klassen. YES! Visst det är studiebesök, men det är ju ändå Stockholm, så det blir kanoners!


Och bara för att jag är sämst så har jag såklart glömt att packa saker. (sover i Umeå hos Sebastian) Jag glömde för det första att ladda min iPod, och det är ett bevis på att jag är ganska dålig. Sen så glömde jag shampoo, borste och hårtork. Shampoo har de nog på hotellet skulle jag tro. Men något som är en riktig kris är väl att jag varken har borste eller hårtork. Så jag kan inte fixa en bena. Måste ju som det nu då jag har så himla lång lugg och den lever sigg egna liv.

Men nu ska jag sova iallafall.

Inga kommentarer: