torsdag 8 april 2010

I'll be there for you

Såg just klart det sista avsnittet i säsong 4 av Vänner. VARFÖR måste det alltid sluta sådär jobbigt så man bara måste se andra säsongen direkt? Jag blir så arg!!!!! Meeen såklart så har jag säsong fem på plats redan. Eller jag måste se den på Tv:n eftersom min dator inte kan läsa av skivorna, säger man så? Jag måste vänta till imorgon. Men bara för att göra mig själv lycklig kan jag ju tänka på att jag ska vara med Johanna imorgon och att jag får träffa min syster på fredag, hur underbart är inte det? Sen att på lördag så är det 18-årsfest i Håknäs för Albin. Sen undrar jag om det inte är för Hampus också? Iallafall så kommer det bli mycket trevligt bara det inte kommer fel folk, de som inte hör dit alltså.

Nu ska jag försöka att sova, hoppas det går bara. Annars så kan jag tänka övern min önskelista som kommer bli VÄLDIGT kort i år. Tre saker typ? Good enough for me!

Inga kommentarer: