söndag 18 april 2010

We dont' celebrate sundays.

Jag både hatar och älskar söndagar. Jag hatar dem för att det är skola dagen efter och då börjar man tänka på alla läxor och så. Men jag älskar dem för att det alltid är fotboll på Tv. ALLTID! Fast det är jobbigt eftersom Barca oftast spelar på lördagar. MEN ikväll spelar Real Madrid och min käraste Cristiano.

Åh gud så förälskad jag och Maria var i honom i högstadiet. Helt sjukt. I stort sett varje vecka det var Champions league så kollade vi antingen tillsammans eller så pratade vi i telefon hela matchen. Ah, ung kärlek haha! Eller rättare sagt: Jag-är-en-tonårstjej-som-är-förälskad-i-magrutor-kärlek. Haha, jag hoppas Maria läser detta och kommer ihåg hur desperata vi var en gång i tiden.

1 kommentar:

Maria sa...

Haha jag har läst de :D Jaa galet så himla kär vi va i han!!
Typ de enda vi snackade om!