torsdag 17 december 2009

-23


Åh herregud. Det är sjukt kallt ute just nu. -23 grader, DET ÄR JÄTTEKALLT! Och eftersom varken mamma eller pappa är hemma(är i stan och köper julklappar,hihi), det är tomt i köket och Wilma är hungrig så måste jag nu tyvärr ut i det kalla vädret igen. Jag tycker det var hemskt att gå från bussen och hem. Fast dte är ju ändå lite positivt med denna snö(som för övrigt gör att jag måste ta en omväg till bussen), det blir en vit jul! :) Om nu snön är kvar så länge. Det är ju faktiskt precis en vecka kvar, så det ska nog gå, hoppas jag. För det skulle vara roligt att ha snö, då kan man göra snögubbar och snölyktor!

Men nu ska jag klä på mig riktigt rejält med kläder, sen ska vi gå på Sun rise och käka!

2 kommentarer:

Kråkan sa...

haha så du lagar inte mat till det arma barnet? Bli inte som jag - LÄR DIG LAGA MAT KVINNA!

Lina sa...

JAG KAN LAGA MAT! Men vi hade inget i matväg för det lilla trollet, plus att det var mamma som sa att vi skulle äta ute. Jag menar det hade arit en sak om jag hade varit själv. Aldrig att jag hade gått ut då, jag hade ju gjort nudlar eller något. Men vad gör man inte för småtroll?