söndag 13 december 2009

13 december

Nu är det såhär, jag har ingen aning om varför jag dog bort ifrån min blogg ba sådär, det var som att jag hoppade över en dag sen så blev det som inge mer. Men eftersom min lata syster inte ska behöva logga in på apberget så ska jag väl försöka uppdatera oftare i famtiden.

Jag kan väl börja med att berätta att jag har blivit sjuk(är jag inte alltid det?), duktigt förkyld är jag och det är inte roligt. Men vem vill sitta inne en hel helg egentligen? I fredags så höll jag mig motvilligt inomhus hela kvällen. Såg på idol med Hanna, Sofie och Maria, helmysigt.

Igår lördag så for jag, Sofie och Maria till Josefine, Marias klasskamrat, som bor i Husum. Hon har fyllt år så det var födelsedagsfest. Det var väldigt trevligt, och jag tycker alltid det är lika roligt att prata med fulla personer, haha! Tydligen pågick det mycket vandalisering också, men tyvärr så upptäcktes det inte av någon vettig och kunde därför inte stoppas.

"Alltså då måste man ju typ åka buss i två dagar och sen simma sista biten!"
Så beskrevs vägen mellan Nordmaling och Örnsköldsvik.

Inga kommentarer: