tisdag 15 december 2009

Tetris

Idag hade vi tetristurnering, gick inge bra för mig alls!! :( Men det var jäklig spännande final mellan Alice och Rasmus, men det slutade med att Rasmus vann över Alice. Priset var en biobiljett. Men det jag tyckte var allra roligast var att det var vår datalärare som kom på idén att vi skulle ha själva turneringen. haha så himla skön kille, bara synd att han bli arbetslös i vår.


Förresten, ÄNTLIGEN så har vi fixat en router här hemma, så nu kan jag sitta på internet vid bärbara istället för stationära. Fast det är ändå lite negativt, jag kommer inte kunna låta bli att sitta vid datorn på kvällarna. Det kommer aldrig att gå, jag kommer bli en riktig nörd. RIKTIG NÖRD! Men mamma och pappa får se till att stänga av det innan de lägger sig. Då kan det nog ordna sig skulle jag tro!

Inga kommentarer: