söndag 13 december 2009

Jag är efter!!




Nu ska jag bröja skriva roliga/vanliga rubriker istället, orkar inte med datumen, dessutom upptäckte jag nu(lite efter) att datumet står ovanför inlägget lik förbannat. Sååå nu är det slut med det. Om ni nu vill veta det, haha!

Jag kan bara inte sluta lyssna på 30 seconds to mars, de har erövrat min lilla iPod. Kings & queens är absoluta favoriten just nu. Dock så har de många bra låtar på det nya albumet. Men som sagt det är en favorit och jag rekomenderar den starkt! Förresten så har jag rätt så spridd musiksmak, jag kan lyssna på i stort sätt allt, utom riktig hårdrock med skrik och sånt, och inte heller typ Mötley crue, det går att lyssna på, men tyvärr så har det blivit sönderspelat. Enligt mig i alla fall. Men åter till ämnet, nu är det nämligen såhär att jag och Johanna ska, med 99% säkerhet, se 30 seconds to mars live den 10 mars(hehe) i Stockholm. Boende är fixat, blir att sova hos Sofie och Petrus på Söder, mami har gett klartecken, pengar kommer att finnas och Jorihannus kommer att vara vid min sida. Så det enda som kvarstår nu är att köpa biljetterna, det skulle egentligen göras ikväll, men det blev lite problem med pengar och så, Johanna har inte varit hemma ikväll så vi har inte kunnat fixa det. Men mest troligt så blir det av imorgon istället. Så det kommer att ordna sig tillslut, och när det är gjort är det bara att tagga och räkna ner dagarna(som johanna gör).

Inga kommentarer: