tisdag 22 december 2009

Baka en kaka!


Idag har jag bakat och bakat och.. bakat! Inte så överdrivet mycket, men jag bakade avancerade muffins och bullar. Så min mat har idag bestått av deg. Kanske därför jag har ont i magen? Men muffinsarna blev i alla fall goda, precis som bullarna. Imorgon ska vi/jag baka lussebullar, om det inte blir alltför sent. Mamma ska till stan, och jag har aldrig bakat de förut. Så vi får se hur det blir med det. I alla fall så ska jag nog(mest troligt) se Twilight inatt, det var faktiskt längesen jag såg den nu, typ ngon gång i somras. Robert Pattinson är ju bara så snygg, fast ändå inte. Det är så konstigt det där, man blir som kär i honom när man tittar på filmen. Tänk vad underbart om man skulle bo i USA, jag skulle fan bli en riktig stalker, helt allvarligt. Jag blir som besatt av snygga skådespelare och sångare. Ja, hemska tider.

Men nu ska jag slänga mig i sängen och titta på film tills jag somnar, som lär bli vid fyra-fem. Jag har vänt på dygnet, igen!

Inga kommentarer: