torsdag 1 juli 2010

I don't speak, you don't know me at all

Sitter ensam hemma och gör ingenting! Det är rätt så tråkigt faktiskt. Finns inget att se på tv heller och orkar inte se en film. (otroligt men sant) Funderar på hur resten av min sommar ska se ut. Förhoppningsvis blir det Skellefteå den 22:a eller 23:e Juli, eller båda dagarna kanske. Sen MÅSTE jag bada! Har inte hunnit med det ännu. Jag känner mig som en stor fet badkruka, men det går inte att bada i stugan för där blir det djupt så fort. Fårskäret skulle ju kunna funka, men bara det slutar blåsa snart!!

Idag har jag hittat en låt spom jag verkligen inte kan sluta lyssna på. Den heter I see you och vem sjunger om inte den underbara MIKA som jag förresten hörde "live" genom telefonen igår. Maria den bajsen är ju på peace and love i Borlänge. Jag är väldigt avundsjuk och skulle gärna ha varit där. Jag fick ju sommarjobb där, skulle cykla runt människor i en cykeltaxi men eftersom jag inte fick anstränga mig efter operationen på minst två veckor så gick det inte, vilket sög. Men man kanske får söka nästa år, kan ju hända att man får jobb då också.

Nu ska jag ringa Albin som tagit körkort idag, GRATTIS till honom. Och numera ska han få slava för mig! Det är straffet för att han är ett år äldre än mig. PUSS

Inga kommentarer: