onsdag 21 juli 2010

I fell apart, but got back up again

Sitter och lyssnar på 30 Secodns to mars och drömmer mig tillbaka samtidigt som jag målar mina naglar. Fixar de små sista detaljerna innan resan till Skellefteå, eftersom det är imorgon vi far. Det ska bli skitkul att äntligen få fara någonstans i sommar! Blev ju som operation och inflammation i tån så har inte hunnit spela någon fotboll i sommar heller, vilket gör mig arg. MEN som sagt, nu blir det Trästock som får bli mitt "sommarminne" så att säga.

Hinner inge mer, HEJDÅ!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Detta är min första gång jag besöker här. Jag hittade så många intressanta saker i din blogg speciellt sin diskussion. Från massor av kommentarer på dina artiklar, jag antar att jag inte är ensam om att ha alla njutning här! hålla uppe det goda arbetet.

Anonym sa...

I know this isn’t exactly on subject, however i have a site using the same program as effectively and i am getting troubles with my feedback displaying. is there a setting i'm lacking? it’s possible you may assist me out? thanx.