fredag 2 juli 2010

It takes a fool to remain sane


Har nyss kommit hem efter en riktig svängom med Albin och Ludvig. Det är rätt så roligt att åka runt i en bil med vännerna. Nu ska jag sätta mig i soffan med en filtallrik och titta på TV4 Fakta. Jag verkligen ÄLSKAR den kanalen, speciellt då det är brottsutredningar. Jag har nästan sett det mesta och skulle nästan kunna utföra det perfekta brottet. Det är rätt så sjukt, känns ganska sjukt också. Så ja, don't mess with me bitches!! Nej men gud usch nej, jag skulle aldrig kunna göra något sådant, fast så tänker ju faktiskt de flesta som begår mord. Om de såklart inte är seriemördare och psykiskt sjuka människor. Men de som mördar p.g.a raseri kunde nog aldrig tro att de skulle göra något sådant.

Jaja, nog om detta. Lyssna för tusan!
Mika är typ ganska underbar. OM han kommer tillbaka till Sverige någon gång MÅSTE jag dit!! Jag tror nästan Johanna skulle vilja följa med mig om jag inte har helt fel. Fast jag kan ju ha fel, minns inte hennes åsikt!

NU BÖRJAR FÖRHÖRSLEDARNA! Jag saknar min syster! :(

1 kommentar:

Kråkan sa...

Lär dig argumentera för din sak istället för att för att sucka pusta stöna och svara "aaaaamen ni fattar ju inteeee"
Ba ett tips
;)