tisdag 13 juli 2010

Sometimes, humans can create beautiful things. They can also kill and destroy.

Så mina vänner, nu jobbar jag för fullt. Fast denna vecka kan bli rätt så härlig, jobbar bara imorgon tisdag sen är jag ledig fram till på fredag. Då hade jag faktiskt tänkt att vara med mina Maria! Sen blir det jobb fre,lör,sön,mån och tis. Fast den 20:e ska jag till läkaren kl.13 så det blir ingen "heldag" så att säga. Jag tycker om mina arbetstider rätt så mycket också, det enda som är synd är att hela dagen går bort. Oftast jobbar jag 13-18, fast det händer ofta att jag jobbar över också. But I need the money!

Idag spenderade jag min lediga dag på stranden med goda vänner. Och jag badade som om jag aldrig badat förr! Tror jag och Sofie var i vattnet nästan 45 min sista gången. Kanske lite överdrivet men det kändes så. Men nu ska jag moppa ner till stugan och sova. Och eftersom vi inte har internet i stugan så kan jag inte uppdatera så ofta. Ba så ni vet!!

Inga kommentarer: