lördag 28 november 2009

28 november

Jag måste erkänna att jag var rädd för att ta sprutan, dels för att Fanni skrämt upp mig, men också för att det kändes lite läskigt att ta ett vaccin som inte är riktigt säkert.När jag satte mig på stolen och hon tog fram sprutan så vart jag jätterädd, men det var ju över på en blinkning. Fast jag fick ont i armen direkt, och senare på kvällen fick jag feber. INTE KUL! Meeen jag överlever, fast det är så jobbigt att jag inte kan sova på vänstra armen. Jag sover ALLTID på vänstra armen.

Just nu sitter jag och väntar på att Hanna, Sofie och Madde ska komma. Men det tar då en jäkla tid för dem. Meen så är det ju när man är tjej. Det vet jag ju mycket väl själv. Efter vi hängt här en stund ska vi kanske dra vidare till Albin och spela biljard och bara ta det lugnt. Förhoppningsvis blir det en lyckad kväll.

2 kommentarer:

Kråkan sa...

varför har du inte skrivit på rålänge? så himla jobbigt att behöva logga in på apberget för att se vad du har för dig!!!!!1

Lina sa...

Alltså jag typ ba dog bort från den i typ 40 år!!