lördag 17 oktober 2009

17 oktober

GRATTIS ALEXANDER THUNSTRÖM!

Var i Örnsköldsvik idag. Jag och Maria gick på stan en stund sen drog vi till Swedbank arena och hejade på Modo såklart! Resultatet var väl inte så bra, men jag är ändå nöjd över matchen. Härlig stämning i klacken, bra platser. Första perioden försökte en kille ragga på oss, fast han var kanske inte helt frisk heller, han tog mig på låret, högg efter Josefines sko, tuggade "sexigt" på en godis. Sen andra perioden så hamnade vi framför en kille som gav oss tinitus. Men tredje perioden var vi nöjda med våra platser. En subwaymacka efter matchen var inte helt fel, fast jag gillade kakan bäst! =]

Nu sitter vi hemma hos Johanna och äter jordnötsringar, fast dom är slut nu. Ska väl ut på nordmaling en stund senare, fast just nu tycker jag inte om Nordmaling alls. Ö-vik var såå mycket bättre!

Tack Maria, Josefine och Elin för en trevlig kväll.

jag tyucker om min Hannis! <3

Inga kommentarer: