måndag 19 oktober 2009

19 oktober




Alltså jag är ju riktigt bra på att uppdatera min blogg just nu, tycker jag i alla fall! Frågan är bara hur länge det kommer att vara.

Jag har just bakat en kladdkaka till min käre far, som för övrigt frirar ettårsdagen för öh... ja han slutade köra lastbil för ett år sen och han tyckte det var värt att fira på kontoret med en av mina speciella kladdkakor. Jag lyckades faktiskt göra en riktigt fin kladdkaka idag. Jag är fortfarande lite ringrostig, men det kommer nog att ordna sig med tiden. Dagens kladdkaka, resultat: Helt okej!


Nu ska jag hjälpa papi med att slita bort tapeterna i mitt (snart) nya rum!
Åh, jag längtar tills det är klart. Jag vill sova där igen, jag trivs verkligen inte i mitt gamla rum längre. Det är en för liten säng och det kommer in för mycket ljus. Jag har bestämt mig för röda väggar och jag hoppas det blir bra också!

Inga kommentarer: