onsdag 28 oktober 2009

28 oktober

Idag så var jag på stan med Johanna,Hanna och Sofie. vi gick runt och kikade på kläder och annat. Jag blir så arg när jag inte har pengar, jag studiebidraget på fredag,men det är länge kvar och jag hittar ALLTID snygga kläder då jag är pank. Fast lite tur hade jag väl eftersom min kjol kom i måndags, men jag vill ha mer, mer, mer!!

Ikväll blir det skräckis hos Johanna, jag taggar sjukt mycket. Fast problemet är hur jag ska ta mig hem, levande. Det är så typiskt mig, att vara hur taggad som helst på att sen en skräckis, men sen när jag ska gå hem så är jag alldeles för rädd för att våga gå själv. Så det slutar oftast med att mami eller papi får hämta mig, eller att jag tvingar någon stackars förbipasserande(Albin) att gå med mig ända hem. Men de ställer då alltid upp för mig, otroligt nog.

Men nu ska jag ladda upp med lite ballerinakex och mjölk.

Inga kommentarer: