lördag 24 oktober 2009

24 oktober


Jahapp, nu har mami och papi planerat min kväll. Jag måste vara BARNVAKT! Maria har lovat att göra mig sällskap så det ska nog bli bra. Bara wilbur är snäll så ska den nog gå vägen. Det blir väl att se på någon film och bara mysa. Men jag ska INTE äta något onyttigt ikväll, det har jag lovat mig själv. Fast jag räknar inte jordnötsringar som onyttigt, i min värd är jordnötsringar det nyttigaste och ingår i en lördagkväll framör tv-apparaten. Men inget godis, bara morötter och frukt. Jag känner på mig att jag inte kommer lyckas med det, men man måste försöka, jag klarade mig igår i alla fall. (stolt) Men då får jag såklart ett mms från Fanni med en bild på massa bullar, den lille filuren.

Nej, nu ska jag lägga mig i sängen och läsaläsaläsaa.

Inga kommentarer: