fredag 23 oktober 2009

23 oktober

Ibland tvivlar jag på att min mamma älskar mig. En av orsakerna är att hon sa att jag såg ut som en kladdkaka idag.... Vad ska det betyda egentligen? Jag börjar nästan tro att jag är adopterad. (Med tanke på att min bror lurade i mig att jag var det när jag var 5-6 år?) Fast samtidigt tror jag att hon tycker om mig, lite i alla fall.

Två prov idag. Datakunskapen gick ju väldigt bra, jag tror jag fixade i princip allt, men när det gäller näringsläran... för det första så är väl inte jag så nyttig av mig, jag vet inte vilken sorts mat som innehåller protein kolhydrater osv. Haha, på en fråga skrev halva klassen:"Ingen förstår frågan." Inte ens vikarien som vi hade fattade frågan. Men jag är ändå rätt nöjd, hoppas bara min lärare är det.

ALLA MÅSTE KOLLA PÅ PÅ NYHETERNA I SVT1 KLOCKAN 19.00, ALICE, CAROLINN OCH ROBIN PÅ TV! (chillaa)

Inga kommentarer: