torsdag 8 oktober 2009

8 oktober

Sista lektionen nu!! Vi har svenska, inte så himla kul, men vi läser bara så det är lugnt. Eller ja, jag och Fanni nördar tetris,mario och gör allt som vi inte ska göra. Ska även få reda på vad vi fick på referat provet, inte så peppande eftersom att jag glömde att räkna orden. Men jaja, svenska är inte min starka sida ändå så.

Idag så försov jag mig, igen, men jag missade inte bussen som tur var. Eller? Det hade nog varit skönare att ligga hemma och missa första lektionen. men duktig som jag är så flög jag (bokstavligen) upp ur sängen och slängde på mig kläderna och jag var till och med TIDIG till bussen. Eller ja, jag fick stå och prata med Jessica och Mathias en stund. Jag saknade min Albin på bussen, men som tur var hade jag min underbara Sofie till sällskap istället.


Jag älskar Scrubs, finns det något roligare?



Inga kommentarer: