torsdag 22 oktober 2009

22 oktober

Jag kan börja med att berätta att mina bullar gick hem direkt, alla 34 bullar jag hade med mig är slut. Undra då hur det går när jag bjuder på mina muffins, haha!

Ikväll blir det plugg,plugg och ännu mer plugg. Jag har två prov imorgon, näringslära och datakunskap, sen har jag en spanska läxa till imorgon också. Vår spanska lärare sa att om vi inte gjorde läxan skulle han bli väldigt förbannad, och det vill jag inte ska hända. Däremot så slutar jag 12.50 imorgon, eller kanske ännu tidigare p.g.a provet. Då ska jag ta första bästa buss hem till Nordmaling och träffa Mois!

Alltså nu är det knappt 24 timmar kvar tills vi har looov! Och som jag har längtat, visst det blir att läsa boken från svenskan, men det skiter jag i. Nu är det snart lov gott folk. Underbart!

Inga kommentarer: