fredag 30 oktober 2009

30 oktober

Åh, idag får jag pengar!! Gud så härligt, jag har saknat pengar, jag vill köpa kläder och skor. Jag vill verkligen köpa skor känner jag. Jag vill köpa blåa converseskor. Jag skulle egenligen till stan idag med papi och fixa sulor. Men nejdå, han låter mig sova bort hela dagen medans han far till stan själv, UTAN MIG! Fast jag tycker om honom ändå, han håller ju faktiskt på att göra om mitt rum.


Åh, gud vad jag längtar tills det är klart! Jag vill flytta ner nu, jag kan knappt sova uppe längre. Det är så himla ljust på morgonen och solen är precis utanför mitt fönster där vid nio tiden. Så himla jobbigt. Ibland hatar jag solen, men bara ibland!

Ikväll blir det Idol med massa tjejor, bara trevligt och jag taggar det enormt mycket! Jag måste vända på dygnet så snabbt som möjligt, det är ju snart skola. Men hur jag ska lyckas med det vet jag inte för jag lär ju inte somna speciellt tidigt ikväll. All I can say is: accept defeat.

Inga kommentarer: