söndag 18 oktober 2009

18 oktober

Jag håller på att städa ur mina garderober. Det ser inte ut att bli mycket kvar faktiskt. Jag måste verkligen ha mycket nya kläder, eller ja, det är ju daktiskt lite på väg. Men jag vill ha mer. Jag är typ beroende av kläder... och skor. Jag vill ha min blåa kjol NU!

Två veckor kvar, jag vill ha den nuuuuuu!! Och resten som följer med i samma paket. Jag känner på mig att jag kommer att älska den direkt jag får den i min hand.

Nu ska jag bara slita ut det sista ur garderoben sen ska jag sova. Det är ju faktiskt skola imorgon, och vi har träning direkt på morgonen så jag måste kliva upp lite tidigare och äta en bra frukost innan jag far. (En bra frukost ska man såklart äta varje dag, men för mig som åker buss på morgonen är det inte alltid så lätt att hinna med)


Muse - uprising


Inga kommentarer: