onsdag 21 oktober 2009

21 oktober


Idag är det onsdag, det är min "försovardag", ja jag brukar alltid lyckas med att försova mig på just onsdagar. Jag vet inte riktigt varför, men det gör inte så mycket för vi har bara tematid på morgonen, så jag missar inget viktigt. Fast idag hann jag såklart med bussen, bäst som jag är, fast utan frukost. Och det är väl inte såå bra. Men vi har mat innan fotbollen så det är ganska luugnt. Eller ja, man ska ju ALLTID äta frukost, annars får man ingen bra start på dagen! Jag orkar inte näringslära, det är så himla trååkigt. Alla sitter typ och spelar spel, förutom duktiga Alice som är en liten söt pluggis. Hon bara läser och läser, men hon är ju rätt så söt så det gör inget att hon är en pluggis. Själv så lyssnar jag på musik, skriver lite då och då och bara tar det chill. Jag är faktiskt hungrig, men snart är det lunch.


Nu ska jag väl jobba vidare, eller hmm?

Inga kommentarer: