söndag 1 november 2009

1 november


Åh herregud. Hur kommer det sig att det alltid måste sluta med bråk? Jag trodde nästan att jag skulle dö där ett tag.

Vaknade upp imorse med halsont och feber, inte kul. Lillasyster var drabbad av samma sak så vi kröp ner i mamis och papis säng och tittade på film. Först ut var Lejonkungen, och gud vad jag älskar filmen, men det är så sorgligt när Mufasa dör. Men jag lyckades hålla tårarna borta idag, jag kan ju inte gåra till en disneyfilm inför ögonen på min lillasyster heller. Jaja, efter det så tittade vi på Resan till Amerika,trots att jag sett den över 40 gånger. Finns det någon sötare än Fievel Mousekewitz? Nej, skulle inte tro det va? Så underbart söt film över huvudtaget. Jag skulle kunna se den över hundra gånger, om inte mer.

Nu ska vi se på Aristocats, sen ska vi se Nalle puh. Och jag älskar NALLE PUH! Han är min gosis, och säkert många andra. Och imorgon är det skola, jag är inte så taggad, vi har ju spanskaprov i veckan så. Men det ska nog gå bra hoppas jag. Jag är då taggad på att träffa mina vänner igen! Vi har ju inte träffats på heela lovet, som för övrigt har varit helt ok. Lite tråkigare saker har tyvärr inträffat och går inte att ändra på. Jag ägnar mina tankar till era familjer och vänner. Vila i frid!

Inga kommentarer: