fredag 6 november 2009

6 november

Det är dags för fredagsmys.... eller? Åh bajs att vara sjuk på en fredag. Jag saknar mina vänner, det är så ensamt, gud jag låter som om jag inte träffat dem på typ ett år! Imorgon är det en vecka sen i alla fall. Jag ska försöka övertala mami att jag får gå ut en stund efter idol, jag och Maria har en plan, hoppas bara jag kan följa den!

Tog ett varmt bad idag, skönk ner i skummet med en bok. Inte helt fel kan jag lova. Jag tror jag låg där i en timme, mina fingrar var som russin när jag klev upp. Sen var det bara att ta tag i städningen igen och sakta går det. Jag förstår inte vart jag hade alla saker förut? Det är typ tusen småsaker överallt. Jag har fyllt en hel sopsäck med saker som ska kastas brot. En bananlåda med saker som ska läggas undan i förrådet. Hujeda mig! Jag är en samlare tror jag. Jag samlar på småsaker, små onödiga saker.

Jag vill ha jordnötsringar!!

Inga kommentarer: