måndag 2 november 2009

2 november

Imorse när jag vaknade så var det ännu värre i min hals. Men jag kan som inte hosta heller, det gör jätteont då. Och feber hade jag också, inte kul. Om det nu skulle vara så att jag har svinis så har jag då mått sämre. Typ samma vecka som skolstarten så vart jag sjuk, och DÅ trodde jag nästan att jag hade fått svinis. Men ja, det är klart. Man vill ju inte ha det förstås, för då kommer alla att undvika en när man kommer tillbaka till skolan, haha.


Papi har börjat måla nu, och taggad är jag! På bilden ser det orange ut, men det är mer rött. Jag längtar såå mycket! Jag vill att det ska vara klart nu så jag får flytta ner! Men innan jul är det klart i alla fall. Jag vill möblera också, det är så himla kul. Fast just nu så har jag typ en garderob, sängen och Tv:n, det är inte så mycket men rummet är ju rätt så litet faktiskt. Men åh, alltså jag är ju helt galen, så taggad är jag! Nu måste jag stoppa i mig något ätbart känner jag. Ett äpple kanske?

Inga kommentarer: