torsdag 12 november 2009

12 november

Lyckad som jag är så missade jag bussen imorse, men det var faktiskt inte mitt fel. Det var den jävla klockans fel! Det är inte första gången som den saktat ner av sig själv och gjort att jag missat bussen. Sur blev jag, men jag missade bara mattelektionen så det gör inte så mycket. Men ja, frånvaro är ju frånvaro.

Gym idag, cyklade som bara den. Kommer förmodligen ha träningsvärk imorgon, om jag har tur. Men imorgon är det äntligen FREDAG, åh så jag har längtat! Slutar 10.55 och sen blir det tandläkaren. Jag kommer få så mycket skäll av min tandläkare, jag har inte använt mina "plasttänder" på hela sommaren. Jag tappade bort den i juni, hittade den i juli igen men jag orkade helt enkelt inte använda den. Jag får ändå bara ont i tänderna.

Men nu ropar sängen efter mig, taggar morgondagen väldigt mycket. Om det är någon som ska på stan så hör av er! :)

1 kommentar:

Kråkan sa...

haha, den har ALLTID gjort så! därför kan man inte lita på den

du kanske får ont i tänderna eftersom du slarvat med att använda den, och därför har dina tänder blivit lite sneda igen?
fick du skäll?