torsdag 5 november 2009

4 november


Har städat och gjort i ordning rummet ikväll, och dessutom så hann jag se Grey's Anatomy. Och lättad blev jag när det var hon från Mercy west som klantat sig, inget emot henne, men hon hörde ju som inte hit. Gud vad jag saknar George, han var den sötaste av alla. Och Izzie? Jag menar vad händer egentligen? Om Izzie försvinner så vet jag inte vad jag tar mig till. Det kommer att bli mycket annorlunda, speciellt med tanke på att de båda förvsann så tätt. Nä Burk stack vart man ju lite chockad, men med tiden så accepterade man det. (gud, det låter som att det är i verkligehten) Men både Izzie och George? Det får inte hända!!

Alltså Greys är den enda TV-serie jag fastnat för såhär mycket, förutom O.C då. Jag menar, jag älskar Desperate, men jag älskar Greys mer, mycket mer!!

Inga kommentarer: