måndag 16 november 2009

16 november

Okej, jag tycker bara att ni ska få höra hur synd det är om mig idag. Första och enda lektionen vi hade idag började klockan 12.20. Och otur som jag har så går ända bussen, så jag hinner i tid alltså, klockan 08.55. Så klockan 10 så stapplade jag in på skolan, satte mig ner och försökte plugga till spanskaprovet. Det gick väl kanske inte så bra. Jag fick sällskap av Ari, Simon och Josef som tyvärr haft lite mer otur än mig och varit på skolan sedan 08.20.


Ikväll ska jag titta på Tv och bara vara lite allmänt lat. Fast först ska jag ut på en liten promenad på Haga och gå förbi affären och köpa Ben&Jerry's och ostriskakor. Sebastian bara sover hela tiden så jag får sitta ensam tröstäta min glass helt själv och titta på Simpsons, two and a half man, och PARADIS HOTEL. Alltså helt otroligt att jag fastnat för det. Jag tycker det är så patetiskt men samtidigt är det intressant på något sätt.

1 kommentar:

Kråkan sa...

men alltså varför var du hos sebbe? du skriver även "promenad på haga" som om det vore den naturligaste sak i världen :)