söndag 22 november 2009

22 november

Jag har hunnit till umeå och tillbaka, och klockan är knappt tre än. Det känns som att jag sparade lite tid på att kliva upp vid tio. Köpte i alla fall ett par fotbollsskor och fick träffa storebror.

Imorgon har vi sovmorgon till tolv, fast för mig blir det sovmorgon till åtta. Så jävla sur jag är över att det inte går en senare buss så jag hinner till skolan! Det går en kvart över 11, den är framme 11.50 (jag börjar 11.55), men den går inte upp på NUS och jag hinner inte gå från stan så jag måste ta 08.55 istället och då är jag på skolan två timmar innan jag börjar. Det är just en sådan sak som får mig att vilja bo i stan, eller det finns många anledningar, men det är i alla fall en utav alla. Sen har jag bestämt mig för att om jag ska på i Umeå, så är det Haga som gäller.
ÄLSKA UMEÅ!

4 kommentarer:

Kråkan sa...

varför är du typ altid hos seb på måndagaar?

Lina sa...

För att seb är bäst på måndagar? Haha nejmen jag hade ett prov som inte slutade förrän halv 5, så jag stannade i stan istället för att åka sen buss hem. :)

Kråkan sa...

okej! men förra måndagen då? :)

Lina sa...

Då ville jag bara träffa min bror helt enkelt. :)